Subject: FW: Saku vald, Mõisavahe tee projekt arvamuse saamiseks
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 08:41:40 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Kersti / BIMAP <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 3:14 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Saku vald, Mõisavahe tee projekt arvamuse saamiseks

Tere

Suhtlesime Saku Vallavalitsusega ning käesoleva Mõisavahe tee projektiga
ei lahendata riigitee ja Mõisavahe tee ristmikku sellises mahus. Ussiaugu
DP on algatatud, aga millal ja kas sellega edasi minnakse, seda ei tea.
Kui Ussiaugu DP koostaja soovib sellega edasi liikuda, siis menetletakse
ristmikku eraldi vastavalt liiklusuuringute tulemustele.

Hetkel soovime Transpordiameti kooskõlastust projekteeritud lahendusele.
Algses kirjas PÕHIPROJEKTI link on kättesaadav.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 10:14 AM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Saku vald, Mõisavahe tee projekt arvamuse saamiseks

Tere.

Pöördusite Transpordiameti poole arvamuse saamiseks Mõisavahe tee
projektile.

Märgime, et Saku vald on algatanud detailplaneeringu Saku valla Jälgimäe
küla Ussiaugu, Mõisavahe tee 1 ja Linnumäe maaüksustel ja lähialal, mille
mahus on riigitee 11424 Jälgimäe tee ja Mõisavahe tee ristmiku ala.

Transpordiamet on andud detailplaneeringu koostamiseks omapoolsed
seisukohad 08.01.2024 kirjaga nr 7.2-3/24/25615-2 (manuses).

Planeeringu koostamise üks ülesannetest on muuhulgas riigitee  nr 11424
Jälgimäe tee ja Mõisavahe tee ristmiku  ümberehituse kavandamine kasvava
ja planeeringualalt lähtuva liiklussageduse vastuvõtmiseks. Planeeringu
mahus on vajadus hinnata arendustega kaasnevat liiklussageduse kasvu ja
liikluskoosseisu ning analüüsida lisanduva liikluse mõju riigitee
ristumiskoha läbilaskevõimele (TRAM kiri p 2).

Planeeringu menetluse käigus ei ole esitatud planeeringut
Transpordiametile kooskõlastamiseks, mistõttu meil puudub info kavandatava
ristmiku lahendusest.

Oleme seisukohal, et riigitee ja Mõisavahe tee ristmiku lahenduse
koostamiseks on vajalik koostada liiklusuuring, mille mahus teostatakse
ristmiku läbilaskvuse kontrollarvutus tipptundidel arvestades nii
olemasoleva kui kõikidest arendustest lisanduva prognoositava
perspektiivse (20 aastat) liiklussagedusega (TRAM kiri p 2).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 6:57 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Saku vald, Mõisavahe tee projekt arvamuse saamiseks

Tere

Oleme projekteerimas Saku vallas, Jälgimäe külas, Mõisavahe teel
valgustatud sõidu- ja kergliiklusteed. Projekteeritav objekt ristub
kõrvalteega nr 11424. Sellega seoses saadame teile arvamuse saamiseks
projekti.

Projekti saab alla laadida lingilt:

<https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/Er75WLQKC8hChmSgMwyPAIQB2D6aCL
D1btlMf9kJ5BY5nw?e=LKUBce>  Põhiprojekt

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.